jo tambè
Anem-se'n!
el millor és que ja he estat en aquest lloc, al Estany de Sant Maurici ( tinc un llibre molt bó sobre el Parc, si et pot ser útil ), vaig passar una setmana d´estiu, ja fa molt de temps..i vull tornar, doncs partim!
Eps, ara no, però si que m'agradaria vore eixe llibre. Partim, partim (deixem arrere les obligacions ^^)
jo tambè
ResponEliminaAnem-se'n!
ResponEliminael millor és que ja he estat en aquest lloc, al Estany de Sant Maurici ( tinc un llibre molt bó sobre el Parc, si et pot ser útil ), vaig passar una setmana d´estiu, ja fa molt de temps..i vull tornar, doncs partim!
ResponEliminaEps, ara no, però si que m'agradaria vore eixe llibre.
ResponEliminaPartim, partim (deixem arrere les obligacions ^^)