dijous, 14 de gener del 2010

Allí on ara voldria estar



4 comentaris:

  1. el millor és que ja he estat en aquest lloc, al Estany de Sant Maurici ( tinc un llibre molt bó sobre el Parc, si et pot ser útil ), vaig passar una setmana d´estiu, ja fa molt de temps..i vull tornar, doncs partim!

    ResponElimina
  2. Eps, ara no, però si que m'agradaria vore eixe llibre.
    Partim, partim (deixem arrere les obligacions ^^)

    ResponElimina