Semblen éssers d'altre món... i pot ser ho són
;)) El de la segon foto, em sembla preciós. És el Pilobolus crystallinus, com de critall, perquè al fina es fa tot transparent.Besos
L'autor ha eliminat aquest comentari.
massa hermós! em quede amb el Panaeolus
El Panaeolus és impressionant: el que es veu que és negre, com si fóra l'ombra, és en realitat l'esporada (les espores) que és negra.
Semblen éssers d'altre món... i pot ser ho són
ResponElimina;)) El de la segon foto, em sembla preciós. És el Pilobolus crystallinus, com de critall, perquè al fina es fa tot transparent.
ResponEliminaBesos
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminamassa hermós! em quede amb el Panaeolus
ResponEliminaEl Panaeolus és impressionant: el que es veu que és negre, com si fóra l'ombra, és en realitat l'esporada (les espores) que és negra.
ResponElimina