Em regalen Anne Sexton perquè sóc bona xica i tracte molt bé aquest Rei Mag. En realitat, dubte entre quedar-me Akhmàtova, la Poesia complerta, o Anne Sexton, Poemas de amor. Sé que és millor poeta la russa, que m'agrada més, però no m'agraden els llibres de poesia grossos, les Poesies complertes. I sempre acabe llegint-les a trossos, i la lectura pot durar-me fins i tot anys. Sexton, malgrat Akhmàtova, malgrat Akhmàtova en català.
Em compre L'origen de les espècies il·lustrat amb -i per- el vint-i-cinc per cent de descompte. Un llibre preciós, gran, pesat, il·lustrat. La Universitat de València crec que ha fet, o està fent, una bona tasca en la difusió de l'obra de Darwin, almenys la més emblemàtica, tant la biografia com L'origen. A més d'haver organitzat moltes conferències i exposicions.
Em compre L'origen de les espècies il·lustrat amb -i per- el vint-i-cinc per cent de descompte. Un llibre preciós, gran, pesat, il·lustrat. La Universitat de València crec que ha fet, o està fent, una bona tasca en la difusió de l'obra de Darwin, almenys la més emblemàtica, tant la biografia com L'origen. A més d'haver organitzat moltes conferències i exposicions.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada