No sóc capaç encara de no desitjar coses que no tinc. El problema és menysprear el que tens. Però seguim. El motor és el desig. El conflicte, sinó seríem pedres. Però fins i tot les pedres canvien: l'aigua, el vent. Meteorització. El conflicte, per tant. Vull més llibres: vull més poemes. Vull conéixer a d'algú com el que descriuen per ací (mentisc, no és del tot cert). Vull aprendre més: botànica, evolució. Vull que tinguem salut (no vull morir). Vull llegir els llibres que esperen a la prestatgeria: L'origen de les espècies, Sis propostes per al pròxim mileni (regalat precisament avui), Maqroll el Naviero, Senyora Dalloway, La pesta, Amok, La daurada parmèlia, Paraíso inhabitado, Hielo, Obra poètica de Jordi de Sant Jordi, El canto de la alondra, El secret de Christine Falls, Los anillos de Saturno, Momentos ejemplares de la humanidad, L'Albufera (guia de descoberta del Parc Natural), La meva família i altres animals, Contra el arte.
Aquesta llista l'he feta sobretot per a mi. Per a saber el que em queda. Pel desig de continuar.
Aquesta llista l'he feta sobretot per a mi. Per a saber el que em queda. Pel desig de continuar.
m´atreveix a blasfemar un poc ( o no tant ): jo vull un llibre electrònic ( els llibres de paper mai surtiràn de la meua vida, però ) i tindre tots els llibres que puga descarregar gratuïtament, cents, milers, per anar amb tots ells al botànic i llegir, o no, un qualsevol..però que felicitat caminar amb una biblioteca sensera!..tampoc vull morir-me ( vull que termine já l´hinvern )
ResponEliminaQue segueixis gaudint molt de temps de tot el que ja forma part de la teva vida i del que queda per arribar.
ResponEliminaGràcies, Enric!
ResponEliminaCortuska, jo no sé encara si vull un llibre electrònic...A vore si ens veiem prompte i em dius què tal això de caminar amb una biblioteca sencera!