Em sembla genial que entre tanta manduca i bons sentiments algú s'enrecordi de la pell. ;-)
És que ara hi ha més temps lliure per a les qüestions de la pell...;)
Genial! Serà el que contestaré la propera vegada que em pregunte la dona que desitge... :D
;)Espere que hi haja resposta satisfactòria...
Em sembla genial que entre tanta manduca i bons sentiments algú s'enrecordi de la pell. ;-)
ResponEliminaÉs que ara hi ha més temps lliure per a les qüestions de la pell...;)
ResponEliminaGenial! Serà el que contestaré la propera vegada que em pregunte la dona que desitge... :D
ResponElimina;)
ResponEliminaEspere que hi haja resposta satisfactòria...