dimecres, 23 de desembre del 2009

Conte de Nadal

-(Badalles).
-De fam o de son?
-De desig.

4 comentaris:

  1. Em sembla genial que entre tanta manduca i bons sentiments algú s'enrecordi de la pell. ;-)

    ResponElimina
  2. És que ara hi ha més temps lliure per a les qüestions de la pell...;)

    ResponElimina
  3. Genial! Serà el que contestaré la propera vegada que em pregunte la dona que desitge... :D

    ResponElimina
  4. ;)
    Espere que hi haja resposta satisfactòria...

    ResponElimina