Les pàgines web de la Generalitat Valenciana o de la Diputació tenen l'opció de llegir-les en valencià o en castellà, com és d'esperar, però quan hi poses l'opció del valencià, moltes vegades la informació continua estant en castellà. Una altra manera de promoure el valencià. Exemple.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada