Que dels tres regnes no hi queda res, almenys són set, i alguns seriosos científics ja en posen més de quinze, que tot just ara comencem a veure quant queda si abans no se'n va tot a fer la mà, i a una velocitat nova, la que imposem els humans. Que no tinc temps per llegir tot el que voldria i a part anar a la muntanya i a part quedar amb els amics, que no tinc ganes sovint de fer res més que dormir, que no tindré prou temps, que la vida és una elecció, en efecte.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada