

Acabe La muerte llama al arzobispo (fenomenal, d'eixos llibres on disfrutes, Cather construix molt bé els personatges i els paisatges) i comence El camino del tabaco, segon de Caldwell que llig. Esta vesprada toca ser caçadora de bolets (no sé a quina serra anirem) i embrutar-se les mans de terra humida. Del correu de Rodamots trec aquesta frase (de Blanchot ja parlaré un altre dia) :
Tal vegada la literatura està feta per decebre, ja que no pot satisfer el que ella mateixa es proposa.
Tal vegada la literatura està feta per decebre, ja que no pot satisfer el que ella mateixa es proposa.
Maurice Blanchot, escriptor i filòsof francès (1907-2003)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada