diumenge, 27 de setembre del 2009

Paisatges

Diu que s'assembla al Delta, però en xicotet.
Dedicat a Cortuska, altrament dit L'habitant de la Selva azul

1 comentari:

  1. aquest delta m´ha recordat un altre, molt menys natural, agafat camí valència desde madrid..

    http://www.flickr.com/photos/19922022@N00/3969548653/

    ResponElimina