
Sé que no es pot comparar, però per un moment, la sensació d'angoixa m'ompli el pit i el cap, com si les coses no es pogueren resoldre, ja que no s'han resolt al moment. Pot ser el : vinga vostè un altre dia, ara és més: la tramitació del document per internet no s'ha pogut realitzar, però és sempre arrapar-se contra un mur d'incomprensió, siga la cara impassible d'humà adherit a un seient i a una finestreta, o la pantalla de la màquina. La mateixa sensació d'impotència. La burocràcia. K. d'acompanyant, d'espill, d'alter-ego.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada