La vaig veure farà ara una setmana i encara pense en ella a voltes. Vos la recomane, fins i tot a M. encara que des d'aquella que li vaig recomanar ja no es fia de mi.
Jejeje!! gràcies per la recomanació però no se si aniré a veure-la, perque després de l'última... jejeje. Fem una cosa! si vaig serà per veure el nou treball de la Juliette Binoche que és una gran actriu, no per res més... jejeje. Pot ser et done una segona oportunitat com a crítica de cinema!
Jejeje!! gràcies per la recomanació però no se si aniré a veure-la, perque després de l'última... jejeje. Fem una cosa! si vaig serà per veure el nou treball de la Juliette Binoche que és una gran actriu, no per res més... jejeje. Pot ser et done una segona oportunitat com a crítica de cinema!
ResponElimina