dilluns, 18 d’octubre del 2010

Les hores passen lentíssimes

3 comentaris:

  1. Segons qué, com, quan...(o pot ser no)

    ResponElimina
  2. Sí, Mariko, és relatiu: anava a afegir, després de les hores passen lentíssimes, "i la tristesa ens va oxidant" però em semblava massa cursi ^^

    La natura guanya, però jo crec que l'amo del "terreno" anirà desbrossant el camp, la moto i la bici són decoració. Espere que tot bé, Cortuska.

    Coralet

    ResponElimina