Segons qué, com, quan...(o pot ser no)
la natura guanya
Sí, Mariko, és relatiu: anava a afegir, després de les hores passen lentíssimes, "i la tristesa ens va oxidant" però em semblava massa cursi ^^La natura guanya, però jo crec que l'amo del "terreno" anirà desbrossant el camp, la moto i la bici són decoració. Espere que tot bé, Cortuska. Coralet
Segons qué, com, quan...(o pot ser no)
ResponEliminala natura guanya
ResponEliminaSí, Mariko, és relatiu: anava a afegir, després de les hores passen lentíssimes, "i la tristesa ens va oxidant" però em semblava massa cursi ^^
ResponEliminaLa natura guanya, però jo crec que l'amo del "terreno" anirà desbrossant el camp, la moto i la bici són decoració. Espere que tot bé, Cortuska.
Coralet