dissabte, 22 de maig del 2010

Apunt breu del meu Dia Internacional de la Biodiversitat (2)

Avui al Jardí Botànic hem celebrat el Dia Internacional de la Biodiversitat. A altres parts del món, també ho han celebrat. Jo, sincerament, esperava més gent, i això que la cosa s'ha animat al llarg del matí. No sé si la gent que ha vingut podria ara definir què és la biodiversitat, un dels objectius principals del dia,  ni tampoc si se n'ha adonat del perill que corre. La taxa d'extinció d'espècies no mai havia sigut tant elevada. 
Els més participatius, els xiquets, que havien de dibuixar la seua planta preferida. D'entre els dibuixos, a mi m'ha agradat especialment el Cactusflor d'una xiqueta de quatre anys.
Però, si hui no ho heu celebrat, recordeu que el 2010 és l'Any de la Biodiversitat, i que es faran més activitats relacionades amb açò, i recordeu també que només cal eixir un poquet de la ciutat per veure el que, estareu amb mi, paga la pena conservar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada