divendres, 26 de febrer del 2010

Figura mundial

No puc trobar el vídeo que volia penjar, tampoc sabria com penjar-lo però això seria la segona part del problema. Com un virus ahir em deixà a casa tot el dia, vaig vore la tele i vaig vore un figura mundial del meu poble, que diria aquell. El programa En Connexió vingué a Tavernes per mostrar-nos un nou invent: un motocarro que feia el paper de tractor. A l'inventor se'l té ací per boig, i així ho va dir ell : "Qui és més boig qui iventà la roda o el que anava (no recorde que va dir)"
Tot poble té les seues figures genials.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada