Mentre Canal 33 retransmitia un concert impressionant (estava Ovidi, Serrat) de Raimon, Canal 9 ens regalava un concert de Francisco. Segons ma uela, després de Francisco, venia la Pantoja. No tinguí cor per comprovar-ho. Com no voler exiliar-se?
L'abisme que separa els canals públics, o allò que deies fa uns dies de la possible prohibició de la tortura als bous, o els referèndums, o... Molts pensem en l'exili :-)
L'abisme que separa els canals públics, o allò que deies fa uns dies de la possible prohibició de la tortura als bous, o els referèndums, o... Molts pensem en l'exili :-)
ResponEliminaen veu baixa
Almenys per a una temporada ^_^
ResponElimina