
-Trobe que és sensacionalista...
-Què vols dir?
-No sé, que força la situació, que no calia anar tan allà...
-A mi em sembla que està molt bé i que retracta molt bé quins són els mecanismes de l'èxit del feixisme. Està molt bé, va a tu també t'ha agradat! No sigues primmirada!
-Jo no ho tinc tan clar, sí, està bé, però em sembla a la fi alliçonadora...La veritat que et deixa un gust amarg...
Curiosament estic d'acord amb tots dos.
ResponEliminaHola Enric! Jo també, ^_^
ResponElimina