dissabte, 10 d’octubre del 2009

Die Welle



-Trobe que és sensacionalista...

-Què vols dir?

-No sé, que força la situació, que no calia anar tan allà...

-A mi em sembla que està molt bé i que retracta molt bé quins són els mecanismes de l'èxit del feixisme. Està molt bé, va a tu també t'ha agradat! No sigues primmirada!

-Jo no ho tinc tan clar, sí, està bé, però em sembla a la fi alliçonadora...La veritat que et deixa un gust amarg...

2 comentaris: