divendres, 18 de setembre del 2009

La gran seducció


Pel·lícula senzilla i entranyable, com també seria viure, potser, en eixa illa de la Canadà francòfona, pescant els dies lliures, bevent a la barra de l'únic bar totes les nits. I de rerefons, la pèrdua ja d'un cert estil de vida, i la dificultat per adaptar-se als nous temps. D'eixes pelis que, quan les acabes de veure, et sents millor, fins i tot, més feliç.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada