dimecres, 9 de setembre del 2009

Universitat en què?


Menys campanyes i més classes en valencià, per cinquena (?) vegada torne a matricular-me d'assignatures en una llengua que no vull perquè la majoria d'assignatures tenen diferents horaris per poder triar el que més et convé, i de 10, per exemple -cas real-, solament 2 són en valencià. I això que parle de les troncals, de les altres, ni les nomene ja. Que no hi ha professors universitaris que sàpien la llengua?

1 comentari: