
Menys campanyes i més classes en valencià, per cinquena (?) vegada torne a matricular-me d'assignatures en una llengua que no vull perquè la majoria d'assignatures tenen diferents horaris per poder triar el que més et convé, i de 10, per exemple -cas real-, solament 2 són en valencià. I això que parle de les troncals, de les altres, ni les nomene ja. Que no hi ha professors universitaris que sàpien la llengua?
Per cert, ja sóc lliure, comencen les vacances reals...
ResponElimina