La poesia és una cosa seriosa
divendres, 4 de setembre del 2009
Nova casa
Quan ja no t'agrada una casa, i no t'agrada una part teua (posem-ne, el rebost) millor canviar l'escenari. I resignificar. En negre, que és més ecològic.
1 comentari:
Comtessa d´Angeville
8 de setembre del 2009, a les 14:30
molt però que molt bé això, quan no t'agrada algo a canviar-ho!
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
Entrada més recent
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
molt però que molt bé això, quan no t'agrada algo a canviar-ho!
ResponElimina