diumenge, 6 de setembre del 2009

Com que no espero

Com que no espero tornar mai més
Com que no espero
Com que no espero tornar
A desitjar els dons d'aquest i les oportunitats
d'aquell altre
Ja no m'empenyo en l'afany de tals coses
(Per què la vella àliga hauria d'estendre les ales?)
Per què lamentar
El poder esvanit del reialme habitual?

Com que no espero conèixer mai...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada